Nailsby’Li: Nailsby’Li, gevestigd te Almere onder KvK nr. 90593308.
Cliënt(en): De natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit.
Partijen: Nailsby’Li en cliënt samen.
Behandeling: De nagelbehandelingen en alle overige handelingen die Nailsby’Li voor of ten behoeve van de cliënt verricht.
Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Nailsby’Li en cliënt waarop Nailsby’Li deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze algemene voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Nailsby’Li zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. Nailsby’Li zal zover dit redelijkerwijs mogelijk is, cliënt inlichten over financiële consequenties van wijzigingen of aanvullingen van de behandeling.
Een afspraak die telefonisch, via whatsapp, per email of in de studio is gemaakt, is bindend. Er wordt namelijk tijd voor cliënt gereserveerd. Cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan Nailsby’Li melden via + 31 (0)6 389 51 826 of nailsbylinl@gmail.com. Verzetten en/of annuleren van een afspraak via social media is niet geldig. Bovenstaande punten gelden ook indien cliënt een andere behandeling wenst dan afgesproken. Of deze andere behandeling op dat moment mogelijk is, is afhankelijk van de tijdsduur en/of er geen overlapping met andere afspraken plaatsvindt.
Indien cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Nailsby’Li het gehele bedrag voor de afgesproken behandeling aan cliënt doorberekenen. Indien cliënt meer dan 10 minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag Nailsby’Li de afspraak annuleren en toch 50% van het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling bij cliënt in rekening brengen. Bij afwezigheid en/of geen gehoor zal Nailsby’Li dit als een no-show behandelen en 100% in rekening brengen.
Nailsby’Li dient bij verhindering voor een afspraak dit eveneens zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak, aan cliënt te melden. Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.
Nailsby’Li vermeldt alle prijzen van behandelingen zichtbaar in de salon en op de website. De gemelde prijzen zijn inclusief btw. Nailsby’Li heeft het recht om prijswijzigingen door te voeren en vermeldt prijswijzigingen minimaal 10 werkdagen voorafgaand aan een behandeling in de salon en op de website. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig gedurende de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. Cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling per betaalverzoek of per pin te voldoen.
Cliënt voorziet Nailsby’Li vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Nailsby’Li aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan cliënt redelijksgewijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
Nailsby’Li registreert deze persoonlijke gegevens op een klantenkaart, die door cliënt op eerste aanvraag kan worden ingezien. Nailsby’Li behandelt de vertrouwelijke gegevens van cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Nailsby’Li zal gegevens van cliënt niet verkopen of verhuren aan derden.